Posted in Հայոց լեզու, Uncategorized

Գործնական քերականություն

 

Համանունները ձևով նույն, իմաստով տարբեր բառերն են։

1.Մեկնաբանի՛ր, թե ինչ իմաստներով կարող են ընկալվել տրված բառակապակցություններն ու նախադասությունները։

  • Բարձր հարկ — բարձրահարկ շենք, արժեք, վճար
  • ավել գնել — պահեստային, կենցաղային իր գնել
  • ոչխարի հոտ — հոտ-խումբ, բույր
  • մետաքսի կտոր — մետաքսե կտոր, նուրբ, փափուկ
  • նա ջրում է — ջրում է ծաղիկները, ջրի մեջ է
  • նա գնում է — գնում է դուրս, գնումներ է կատարում

2.Գտնե՛լ համանուն բառերը և մեկնաբանե՛լ նրանց իմաստները։

  1. Նա երկու օր ավել աշխատեց։ Ավել-ժամանակահատված:
  2.  Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։ Ավել-կենցաղային իր:
  3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։ Յուղ-մեքենայի:
  4.  Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։Յուղ-կերակրի:
  5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով։ Կարող-կար անող:
  6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։- Կարող-կարողանալ:
  7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։ Խմորում-զարգացում
  8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային: Խմորում-խմորի մեջ:
  9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։ Գոլ-գնդակը ցանցում հայտնվել:
  10.  Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։ Գոլ-ջերմաստիճան:

3.Տրված համանուններով կազմել նախադասություններ։

  1. սեր (կաթի երեսի թանձր շերտ). սեր (զգացմունք)-Ես չեմ սիրում կաթի սերը: Ես սիրում եմ իմ շանը:
  2. կետ (կետանիշ, գծի հատվածի սահման). կետ (ջրային կաթնասուն կենդանի)- Իմ դեմքին կետեր նկարեցի, իբև պեպեններ: Աշխարհի ամենամեծ կաթնասուն կենդանին կետն է:
  3. քանոն (ձողաշերտ՝ չափելու և ուղիղ գծելու համար). քանոն (երաժշտական գործիք)-Քանոնով ուղիղ գծեր քաշեցի: Իմ ընկերը կարողանում է հրաշալի քանոն նվագել:
  4. դող (մարմնի սարսուռ). դող (անվին անցկացվող ռետինե շրջանակ)-Նա ցրտից դողում էր: Հայրիկիս մեքենայի դողերը վնասվել էին:
  5. տոն (ձայնաստիճան). տոն (նշանավոր իրադարձության նվիրված հանդիսավոր օր):- Նրա ձայնային տոնը բարձր էր երգելիս:  Մայրիկիս ծննդյան օրը իսկական տոն է:

Ինչ կլիներ եթե …

Ինչ կլիներ եթե ես անտեսանելի լինեի, բոլոր մարդիկ կվախենաին ինձնից, երբ ես պատահական ինչ որ իր գցեի կամ փակ դուռը բացեի: Ես մենակությունից կձանձրանաի, որովհետև, երբ մարդկանց հետ խոսեի կմտածեին, թե գժվել են: Ես ընկերներ չէի կարողանա ունենալ, չէի կարողանա զվարճանալ: Ստիպված կլինեի գնալ կենդանիների մոտ, որ կենդանիներին տեսնեի մոտիկից, այդպես գոնե իմ կյանքում ինչ որ հետաքրքրություն կլիներ: Ահա, թե ինչպիսին կլինեի ես անտեսանելի ժամանակ:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Author:

Ավագ դպրոց 9-4

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s