Դասարանում
Գործնական քերականություն
1. Լրացրո՛ւ հետևյալ հատվածի կետադրությունը.
Ձուկը, երբ ուշքի եկավ, ասաց մարդու լեզվով.
Բարի տղա, ինչ որ սիրտդ կուզի, ասա, ես կկատարեմ քn արած լավության փոխարեն:
Ինձ մի այնպիսի հնար տուր, որ մարդու կրծքի տակ քարը իսկական սիրտ դարձնեմ,- ասաց պատանին՝ մի փոքր մտածելուց հետո:
Դու սեր ես ուզում, հրաշալի տղա, շա´տ լավ, կտրիր ծովափի եղեգներից մեկը, սրինգ շինի՛ր, գնա՛ մարդկանց մեջ երգի՛ր, խրատեց ձուկը.
-Եվ երբ տեսնես, որ նրանց աչքերը արցունքով լցվեցին, իմացի՛ր, որ քարը սիրտ դարձավ: Եվ փաթաթվելով ալիքների մեջ, նա սուզվեց ծովի խորքը :
2.Ընդգծված բառերն ի՞նչ հարցի են պատասխանում և ի՞նչ են ցույց տալիս:
Ծանր առարկա-ինչպիսի՞ առարկա
կանաչ արտ-ինչպիսի՞ առարկա
բարձր տանիք-ինչպիսի՞ առարկա
գունավոր նկար-ինպիսի՞ նկար
բարակ ժապավեն-ինչպիսի՞ ժապավեն
նեղ ճանապարհ-ինչպիսի՞ ճանապարհ
պղտոր գետ-ինչպիսի՞ գետ:
3. Հարցում արտահայտող բառերի փոխարեն համապատասխան բառեր կամ բառակապակցություններ գրելով նախադասություննե՛ր ստացիր:
- Ո՞վ ի՞նչ արեց:
- Մարդը նկարեց:
- Ի՞նչը ի՞նչ եղավ:
- Ափսեն կոտրվաց:
- Ովքե՞ր ի՞նչ են անում:
- Մարդիկ փոս են փորում:
- Ինչե՞րը ի՞նչ են լինում:
- Ծաղիկները թոշնում են:
4. Գրի՛ր՝ յուրաքանչյուր նախադասության մեջ գործողություն կատարողն ո՞վ է, (ովքե՞ր են) և ընդգծի՛ր այն բառը, որը հուշեց:
Օրինակ՝ Վերջերս այնտեղ հյուր հաճախ եք գնում: — Դուք:
- Երկու հարյուր կիլոմետր կտրել. եկել եմ, որ մի բան հարցնեմ:-ես
- Ծաղկած ճյուղը քո այգու եղրևանուց եu կտրել:-դու
- Շան վզին փոքրիկ ռադիոընդունիչ էր ամրացրել:-նա
- Անձավում ճանճի մեծության թռչուններ տեսանք:-մենք
- Հետաքրքիր բան եք մտածել:-դուք
- Մեզ ամեն տարի այցելում են:-նրանք