Posted in Հայոց լեզու, Uncategorized

Գործնական աշխատանք

 

1. Կետադրի՛ր տեքստը։

Համարձա՛կ եղիր, փորձի´ր

Թագավորն իր հպատակներին գլխավոր հրապարակ հավաքեց, որպեսզի պարզի ,թե նրանցից ով կարող է կառավարական պաշտոն զբաղեցնել:

-Իմ հպատակն՛ր,- նրանց դիմեց թագավորը,- ձեզ համար դժվար առաջադրանք ունեմ: Հուսով եմ ինչ-որ մեկն այն կլուծի: Նա նրանց մի հսկայական դռան կողպեքի մոտ առաջնորդեց:

-Սա իմ թագավորությունում եղած ամենամեծ կողպեքն է: Ձեզանից ո՞վ կարող է այն բացել,- հարցրեց թագավորը: Ոմանք իսկույն հրաժարվեցին: Մյուսնե՛րը ժողովրդի կողմից իմաստունի հարգանք վայելողները,  կարևոր դեմքով երկար կողպեքն ուսումնասիրեցին ապա խոստովանեցին, որ չգիտեն ինչպես բացել: Դրանից հետո մնացածներն ասացին, որ առաջադրանքն իրենց ուժից վեր է: Միայն մի երիտասարդ մոտեցավ կողպեքին, ուշադիր զննեց, այն այնուհետև փորձեց տեղից շարժել և վերջապես ցած քաշեց: Այ քեզ հրաշք, կողպեքը բացվեց: Այն ուղղակի կողպած չէր:
Թագավորը հայտարարեց.
-Դու արքունիքում կարևոր պաշտոն կզբաղեցնես, որովհետև հույսդ դնում ես սեփական ուժերիդ վրա և չես վախենում փորձել:

2.Ընդգծի՛ր ցուցական դերանունները։

Այս, ում, նույնքան, ձեզ, սույն, որևէ, իրենց, այդպիսի, քեզ, մեկը, միևնույն, նա, նույնպես, այսինչ, ամեն մեկը, այդ, սրանք, ինչպես։

3. Ընդգծի՛ր անձնական երեք դերանուն։

  1. Մյուս, ես, իրենք, սրանք, դուք, դա
  2. Ինքը, նույն, այս, դու, դրանք, մենք
  3. Մեզնից, ամենքը, նրանք, ոչ ոք, ձեր, ոմանք։

Author:

Ավագ դպրոց 9-4

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s