Posted in Հայոց լեզու, Uncategorized

30.01.2018 Դասարանում

Հին Երևան. Ի՞նչ գիտենք, ինչպե՞ս նախագիծ ստեղծել: 
1. Գտի՛ր թվականները և պարզի՛րթե դրանց հետ գոյականներն ու բայերը ի՞նչ թվով ենգործածվում:

Գտածոն յոթանասուն  միլիոն տարվա հնություն ուներ:

Միայն տասը ամիս հետո տուփը կարելի է բացել:

Փոքրիկ հովիվը երեսուն–երեսունհինգ գառ էր պահում: Մի օր երեքը գայլի բաժին  դարձավ:

Հիսուներկու շենքից տասներեքը կառուցվել է:

Տասներկու օր մնաց քարանձավում, մինչև որ անձավի մուտքը բացվեց:

Միայն մի քաղաքում Բոմբեյում, մարդիկ յոթանասուն լեզվով ու բարբառով են խոսում:

  1. Փակագծումտրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Այն ժամանակ Լեհաստանում (ապրում էր) հարյուր տասնինը վայրի (ցուլ )  (որից) չորսը (պահվում էր) փորձատեսությունում , յոթը՝ կենդանաբանական այգիներում, իսկ հարյուր ութ (ցուլը) կա՛մ արգելանոցներում…(ապրել էր), կա՛մ ազատ (արածել էր)՝ որտեղ որ պատահեր, բայց ևանտառային նախարարության մշտական հսկողության տակ (էր):

Իսկ առաջներում, երբ անտառի թավուտներում (արածել էր) ավելի քան հազար հինգ հարյուր (ցուլ), ոչ մեկը չէր հետևում նրանց:

Միայն Ուզանդայի Մյավա թերակղզում ավելի քան հարյուր խոտաճարակ խոշոր (կենդանիներ) են ապրում:


 

Author:

Ավագ դպրոց 9-4

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s